tisdag 12 oktober 2010

Försov mig....

Tisdag 12/10-2010

Har även fått praktiksplats på U&Me. Det ska bli roligt :D Ska även jobba på julbordet på Stenungsbaden :) Peeeengar Ja tack :D

Dagen började verkligen inte bra. Försov mig. Vaknade av att morfar ringde mig, å sa att klockan var 8.15. Jag börjar skolan kl halv 9. Var bara upp å skynda sig. Men kom en kvart för sent. Men läraren sa inte så mycket. Har suttit å gjort svenska hela dagen typ.
Vi hade i uppgift och skriva om någon resa man har gjort eller ska göra. Då skrev jag om min å Karins resa i Augusti. skrev om några dagar bara :D Det blev 14 sidor sammanlagt.
Lärarna tyckte det var lite roligt att det blev så många sidor.
Får väl se vad dom tycker om det :D

Har gått runt i min vinterjacka idag. På kvällarna nu är det sjukt kallt å även på morgonen.

Nu blir det och kolla på Bartenderskolan på tv :D


JAG HATAR SVENSKT VÄDER

Håller ni med ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar