onsdag 4 augusti 2010

Onsdag

Bilderna är tagna för ett årsedan.. Ska se om jag kan ta lite nya bilder :)





Onsdag 4/8-2010


Idag har det varit varmt :) Härligt är det. Jag och mamma har varit nere på torget idag trevligt. Efter det åkte mamma till jobbet och jag till stallet. Gick en kort promenad med hästen min. Har vart skadad några dagar nu. Men är mycket bättre nu. Ska rida på henne imorgon.
Fick ett sms nu ikväll av min storasyster. Hon frågade vad jag ska göra på fredag. Har inget inplanerat. Så då frågade hon om dom ( mina systrar) kunde komma till mig på fredag visst :) ska bli roligt å träffa dom igen :) Andra gången i mitt liv.

2 kommentarer:

  1. kul att vissa svar hjälper dig :)
    om du har nåra frågor eller undrar något så får du gärna fråga mig :)

    SvaraRadera
  2. ja de e lite läskigt med jordbävningar

    SvaraRadera