fredag 20 augusti 2010

Freeedag

Fredag 20/8-2010

Vaknade idag vid 11 och var pigg :) Sen vid 12 tiden så åkte jag ner till torget för skaffa något till mina naglar,. Fick också köpt mig ett snyggt skärp . Skulle in på banken också, men var alldeles för lång kö. Jag orkade inte stå där å vänta. Åkte ut till stallet efter jag var på torget. Träffade Pia och hennes hund Otto . Så vi stod och pratade en stund. Red efter det ut med Anna, Elsa och Cindy. Trevlig ritt var det.

Nu sitter jag och lyssnar på musik och fixar mina naglar :)

Naj nu är det bara helgen kvar på sommarlovet. Sen börjar skolan igen. :/ Kan man inte få några veckors lov till? Detta lov har gått otroligt snabbt.

2 kommentarer:

  1. okej.
    ne de e väl inte de, men förstår ändå inte hur dom pallar haha

    SvaraRadera