torsdag 19 augusti 2010

Orkade upp?

Torsdag 19/8 2010

Förstår inte hur jag orkade upp i morse. Somnade typ vid 02 och upp vid 9. Vid 11 kom Anna och hämtade upp mig för åka ut till stallet. För en skulle komma och provrida min lilla systers häst. Ville vara med och se. Träffade Linda och Anna då. Trevligt var det. Men det gick ej så bra med den killen som kom å testade syrrans häst.
Efter det åkte jag me Anna tillbaka, hon fick lämna av mig hos min egna häst. Skulle stå i cafeterian på kvällen. Pengar säger jag ej nej till :)
Min dag blev verkligen inte som jag hade planerat den. Imon får jag åka ner till torget istället för idag.
Usch för vädret alltså idag. Regnat hela dagen. Jag har gått å frusit.
Hoppas alla har haft en bra dag. Det har jag haft i alla fall.
Shit är inte många dagar kvar nu på sommarlovet. Känns som jag ska hinna göra massa saker.

3 kommentarer:

  1. tack!
    juste, när kommer du? :)

    SvaraRadera
  2. okej. ja de går fort.
    vilket hotell ska du bo på?

    SvaraRadera
  3. Sv: Åh, vad härligt. kommer ni bo precis brevis stranden där nere då så det bara är att hoppa i vattnet? :)

    SvaraRadera