onsdag 24 mars 2010

Fint väder- Wonderful weather

Hoppas jag kommer få sitta på denna underbara resturangei sommar igen ?
Saknar alla underbara personer på denna resturange.

Hope i will get to sit at this resturant in the summer again. Not all the wonderful people at this resturant.


Idag har det varit jätte skönt väder. Äntligen så är all snö snart borta, det är bara lite snö kvar på vissa ställen.
Veckorna bara springer iväg känner jag. Fyfan säger jag.
Jaha då är det snart sommar nu då.

Today, it has been really nice weather. Finally it is all snow soon gone, it's just a little snow remained in some places.
Weeks just running away. Holy shit, i say.
Well then it soon now that summer.





2 kommentarer:

  1. sv: Hej :)
    Ja men visst är det bästa stället i Alanya, lätt asså :D
    Japp, bor här nere. När har du varit i Alanya? Många gånger :) ?

    SvaraRadera
  2. Ja det är det verkligen :D Ååå gött. Jag skulle vilja stanna där nere länge.
    Jag har varit i alanya 2007,2008.2009 på sommaren. Och nu ska jag ner igen då. Fast i år blir det i Augusti själv med kompisar :). Min mamma och syster vill åka till Grekland å det ville inte jag.

    SvaraRadera