lördag 20 mars 2010

Jag hoppas = I hope


Kleopatra Stranden Alanya
Kleopatra Beach Alanya


Hmm jag hoppas att jag kommer få vara på denna strand i sommar igen. Men just nu så känns det inte som det kommer att hända.
Vad ska jag göra för du ska förstå ?
Jag har ju sagt att jag verkligen behöver komma bort lite. När du har sagt, jag vet inte om vi kan komma iväg.


Hmm, i hope i will get to be on this beach in the summer again. But right now, so it does not feel that it will happen.
What should i do for you to understand?
I have always said that i really need to get away a bit. When you have said, i do not know if we can get away.

2 kommentarer:

  1. Tack! =) Kul att du också har skaffat blogg. Och jag hoppas du kommer iväg till Alanya i sommar!

    SvaraRadera
  2. Ja jag kände för skaffa en nu. :)
    Jag kommer i Augusti med en kompis :). Min mamma och lilla syster drar till grekland när jag åker till Alanya. För min lilla Syster ville inte åka till Alanya iår. Så då gör vi så istället.
    Jag tänkte iså fall komma och göra hamamet hos dig .
    Även fixa naglarna :)

    SvaraRadera