måndag 15 mars 2010

Nice day.




Tagit detta kort med mobilen från bilen på vägen hem idag.
Idag har jag vart på praktiken. Sen kollade jag och Anna min häst hur hon var, hon är inte okej. Så får ringa vetrinären imorgon. Efter praktiken och hade kollat hästen, skulle jag åka in till Kungälvs sjukhus och kolla min fot. Har haft problem med den länge nu. Var där på ett snabb besök tur det.
Ner med mamma till centrum och handla mat. Hem och fixa maten, sen efter maten sitta vid datan och tv.

Idag har vi haft 7 grader mitt på dagen. Jätte härligt.


Take this card today with mobile phone from the car on the way home today.

Today i have at every practice. Then i checked my horse and Anna how she was, she is not okey.

So may call vets tomorrow. After practice and had checked his horse, i would go into Kungälvs hospitals and check my feet. Have had problems with it until now. Was there a rapid visit to tour the.

Down with mom to the center and shop for groceries. Home and fix dinner, then after sit at the data and television

Today, we have had 7 degress at midday. Really nice.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar