onsdag 28 juli 2010

STRANDEN

Onsdag 28 Juli-2010


Vaknade vid 9 men gick inte upp fören kl 11. Helt underbart väder ute ju. Säkert 25 grader om inte mer. Sen gick jag in på datan för se om Janina var inne på facebook. Men det var hon inte. Efter en stund logga hon in. Hon frågade ifall vi skulle dra till stranden, såklart vi drar till stranden. Hon och hennes mamma kom och hämtade mig för hade ingen hemma som kunde köra mig. Vi var på stranden i 3 timmar. Sen blev det molnigt, då gick vi tillbaka till klubben. Vi åkte hem vid 16 tiden. Ringde och frågade mormor ifall hon kunde göra pizza. Så fick pizza till middag idag. Innan maten somnade jag en stund med hunden i soffan. Mysigt var det. Var hos mormor tills mamma slutade jobba. När mamma hade slutat kom hennes jobbarkompis och hon å hämtade mig hos mormor.

Så kom hem sent i kväll. Men haft en jätte bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar