torsdag 29 juli 2010

Torsdag=regn

Torsdag 29 Juli-2010

Jag är ju så himlans smart. När jag gick och skulle hämta in två hästar från hagen. Då tappade jag min telefon någonstanns i hagen, vet inte vart. Så fick låna ens telefon och ringa upp min för höra om jag kunde hitta den. Såklart inte. Gick fram till min häst och skulle ta in henne. Men hon gick bara iväg hela tiden. Kände att jag ej hade lust å jaga häst för få in henne. Tog bara med mig en av hästarna upp till stallet. Skulle hoppa med Amanda :) Var roligt.

Efter jag hade ridit och så. Fick jag låna en tjejs telefon och ringa morfar så han kunde komma till stallet. Gick ner med hästen till hagen när morfar hade kommit. Vi gick och letade efter min mobil också. Jag hittade den efter en stund.. Tur att ingen häst hade trampat på den. Men det var väldigt blöt. Legat ute i regnet två timmar. Men det funkar ändå :) Tur det säger jag. Kan verkligen inte leva utan en telefon . När jag hittade telefonen hade jag 22 missade samtal och 2 sms. Så ringde ett samtal å även försökte gå och ta min häst. Men hon gick fortfarande bara iväg. Så jag sket i henne. Hon rörde på sig så hon var hel. Får försöka få in henne imorgon.


Vädret här i Stenungsund (vid göteborg ) är ju rent kassväder. Regnat hela dagen. Inte okej alltså. Hoppas på bra väder nu..

1 kommentar: