tisdag 20 juli 2010

Underbar dag

Vad tycks om vår ridstil? Linne å jeans å vanliga skor ? Heheh. Det ända som är rätt är hjälm.
Vart en underbar dag idag. Haft upp till 27 grader :) Har kollat till alla ridskolehästar idag . Haft jour. Sen kom Elsa :). Hon skulle rida lite på stranden i hagen. Då frågade hon om jag kunde ta kort. varför inte, så blev väldigt många kort. Hon frågade mig sen ifall jag ville rida, nej.. jag kommer ju inte kunna komma upp på hästen. Men det blev ändå att jag red. Jag red en stund på hennes foderhäst Pris.

3 kommentarer:

  1. sv: hahaha ja han va skit rolig :D
    ja, jag kanske ska testa de där med lösenord..?!
    ja har accepterat nu, hade inte sett innan.
    kommer inte du snart? :)

    SvaraRadera
  2. Han blev super fin när du red ! =)

    SvaraRadera