onsdag 17 november 2010

17 november

Onsdag 17 November 2010

Blev inget bloggande igår kväll för att mitt internet funkade inte. P.g.a byggarbetare hade gjort något i vårt område här. Men idag funkar det. Weeehuuu.
Har varit i skolan idag, haft sjukt ont i min arm för att en häst kastade sig från mig å jag höll kvar i linan. Efter skolan åkte jag hem till mormor och åt lite. Sen gick jag å hunden in i vardagsrummet och la oss i soffan å somnade en timme. Vid fyra var jag tvungen och dra ut till stallet å fixa allt åt hästen och ta in pållen. Var sjukt kallt nu på eftermiddagen/kvällen. Men nu är jag äntligen hemma igen :)
Har ev någon ny häst på g. Eftersom vi ska ta bort den jag har nu. :'(
Snart ska jag och mamma laga lite mat :)

Hörs senare ha det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar