tisdag 23 november 2010

Kallt å snö

Tisdag 23 Nov

Har snöat hela dagen här. Så nu ligger det mycket snö på backen, å har haft ungefär -2 grader. Kallt är det usch.
Igår till idag så sov jag 4 timmar och 30 min innan jag skulle upp till skolan. Så har varit i skolan idag. Kallt var det i vårat klassrum också. Riktig slapp dag iskoolan. Började lektionen klockan nio istället för halv nio. Vid 10 tiden skulle vi på teater, den var riktig bra faktiskt.
sen hade vi lite ämnen å slut. Slutade vid 13.45. Fick åka hem och leta efter mina nycklar. Hade tappat bort dom dagen innan. Letade överallt. Å dom låg i soffan. Runt 15 tiden åkte jag ut till stallet och tog hand om pållen min. Åkte där ifrån vid halv 18.

Så nu är jag hemma. Blir å ta det lugnt å bara kolla tv å datan . :)

Hoppas ni också har haft en bra dag i det kalla vädret vi har här i Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar