tisdag 30 november 2010

R.I.P Värsta dagen i mitt liv

Tisdag 30/11-2010

Idag är min värsta dag.
Kom till skolan , var 1 timme iskolan. Sen ringer Ann ridskolechefen till mig och säger att dom kanske kommer idag och tar Aymara. Ann ville ha numret till mammas jobb så fick hon det. Ann ringde till mamma å berättade detta. Mamma ringer till mig å säger kan jag få prata med din lärare. För du får åka ut till stallet å vara med Aymara de sista timmarna hon lever.
Mamma pratar med min lärare. Min lärare erbjöd sig å köra ut mig till stallet. Så från halv tio till kvart i tolv var jag i stallet. Sen tyckte ann att jag inte skulle vara där när det skedde.
Så jag å mamma gick upp å käkade på mammas kompis jobb vid stallet.
Vid 12.20 så levde inte Aymara längre.


Haft en underbar tid me henne från 1/2-08 till 30/11-10
Tack för den tid vi fick tillsammans.


Hon var min lilla nallebjörn :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar