onsdag 12 maj 2010

Hatar att vara sjuk

Jag hatar att vara sjuk. Finns ju fan inget att göra när man är sjuk. Å här i Stenungsund så regnar det idag. Fan säger jag, får panik nu. Jag gillar inte min mamma just nu, så som hon håller på om resan. Jag hoppas jag kan få igenom min vilja.
Håll tummarna åt mig för det. :)

Är liksom 3 månader bara kvar tills det är vi ska åka i sånna fall. Å vi har ju inte ens bokat för hon är så velig. Verkar ju som hon inte vill åka.
Men jag kommer säga såhär till min mor jag kommer be min kompis att boka åt mig med. Hon är 19 som ska åka med.
Bara de att min mamma ska skriva på ett papper som står att jag får tillåtelse att åka utan henne.

Har ni något tips man kan säga för att få åka ensam? Skriv i såfall en komentar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar