söndag 30 maj 2010

Trött ? Lite kanske

Peppar är till vänster han är ungefär 180 cm hög. Till vänster är min lilla häst. Aymara hon är mellan 155-161 ungefär jag vet inte hur stor hon är. Min ser ut att vara en ponny brevid Peppar.


Vaknade upp hos Josse kl 13. Jag vaknade mitt inatten kl 04 av att jag hade jätte ont i magen och huvudvärk. Bara gå upp och ta sig en alvedon. Sen försöka somna om. Tror jag somnade rnt halv 5 kvart i 5 :/
Så vid 15 åkte jag från Josse, då åkte jag till hästarna kolla till så dom mådde bra och gav dom lite mat och vatten.
Har två hästar att ta hand om denna vecka. För Pia som ägaren heter till den andra är på semester. Hon och sin jobbarkompis åkte till Alanya :D ( Hon frågade mig hur alanya var när jag kom hem förra året där ifrån . Så då sa jag jo det är värt att åka dit :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar