torsdag 13 maj 2010

Vilken kväll

Vilken kväll alltså :) Min kompis Josse är här hos mig idag även om jag är lite sjuk. Hon ska sova över här. För i morgon ska vi in till Göteborg ( Fredag) på bio. Vi har käkat tacos till middag ikväll. Det var mycket gott. Vi blev proppmätta. Efter middagen satte vi oss en stund i vardagsrummet med datorerna. Hennes internet funkade men mitt ville ej fungera. Så fick vänta flera timmar innan de ville börja fungera.
Sen kollade vi på en film som hette Sweet Home Alabama. Den var väldigt bra :) När filmen var slut då satte vi oss vid datorerna igen. Där jag fick massa musik av en kompis. Vi käkade och chockladpudding, shit vad ont i magen vi fick efter det. Herrejävlar vilken kväll vi har haft. Vi har druckit för mycket dricka. Så vi sitter och skrattar åt exakt åt allt. Jag fick en sån hicka som inte slutade, jag trodde fan jag skullle spy. Jag hickade så det kändes som det. Vi bara skratta och skratta samtidigt när jag hickade hela tiden.


Vi får i alla fall göra om denna kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar