fredag 21 maj 2010

Promenad

Här är älgen vi träffade på.
Zingo till vänster Bonzo till Höger


Vart ute och gått på promenad med min mormor,mamma och våran hund Bonzo. Plus mormors kompis och hennes hund.
Var mycket trevligt och härligt. Bara de att vi träffade på en älg också. Jag trodde det var en cykel, för Bonzo började springa lite när jag höll i han. Han springer efter allt som rör sig. Men när vi kom ner till grusvägen. Så säger Maja mormors kompis det var inte någon cykel. Det var en älg. Då tog jag fram kameran och tog kort :)
var ute från kl 21- 23. Var mycket härligt. Det kändes som det var sommarvärme ute på kvällen :)

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag är osäker på om jag har kommenterat här hos dig förut, så gör det igen! Har för mig att jag läst nån gång att du ska ner till Alanya i sommar? Stämmer det? Vore roligt o få kontakt med flera som älskar Alanya ;) Har du pojkvän där nere?? Ha en bra kväll /Marie

    SvaraRadera
  2. Okeej! Det är så många bloggar man läser om Alanya i, så det är svårt att hålla reda på alla ;) Ahaa, vad synd att det inte blev nåt nu i juni! Men augusti är en varm och bra tid att åka ner i! Då har du varit där par gånger va?

    SvaraRadera