fredag 17 september 2010

Fredagsmys

Fredag 17/9-2010



Mitt hår såg ut såhär innan jag klippte mig.


ÅÅÅÅÅ efter


Man kanske inte ser så mycket. Men jag är sjukt nöjd :)


Dagen har varit sjukt bra. Hade idag matte,no,eng sen fick vi sluta kl halv 12 . Slutar annars kl 13. Gick hem från skolan. Skulle se hur lång tid det tog för mig å gå hem från skolan. Det tar 34 min för mig och gå. Kan säga att det kändes i mina ben efter jag hade gått.

Var hemma och käkade lite, sen åkte jag och mormor å morfar till stallet och fixade allt där. Vetrinären skulle komma och kolla på min häst. Hon var mycket nöjd med resultatet hon såg. Blev glad för det.
Åkte och handlade grejer inför kvällen.
Vid kvart i sex åkte vi och hämtade min kompis Josse. Hon skulle med mig när jag skulle åka och klippa mig.
Lägger upp någon bild på hur det var innan å sen efter.
Efter jag hade klippt mig, åkte vi hem till mig och lagade tacos å såg på IDOOOOL :) Som efterrätt tog vi lite glass :)

Å nu sitter jag här å lyssnar på musik och läser lite bloggar. Snackar även me massa kompisar.

Jag har ialla fall haft en sjukt bra fredag :)

1 kommentar:

  1. sv: aha okeej :) va kul!

    För att när jag kom till Sverige så kunde jag ingen svenska och va tvungen att lära mig och det gjorde att vi slutade att prata turkiska hemma helt för att jag skulle lära mig snabbare, som jag gjorde, drf glömde jag mkt :/

    okeej, va kul :D ska dit juli nästa år tror jag! Kram

    SvaraRadera