lördag 18 september 2010

Löööördag

Lördag 18/9-2010

Inatt har jag sovit väldigt bra. Var länge sedan man sov så bra. :) Sov länge idag. Mamma kom in och väckte mig vid 12 tiden. När jag hade gått upp , gjorde mamma frukost till oss. Var riktigt mysigt å äta frukost tillsammans för en gång skull. Är inte så ofta vi äter frukost tillsammans. För min mamma jobbar mycket kvällar. Så hon ligger å sover när jag ska till skolan. Hon jobbar inom resturangbranchen.
Vid 14 tiden åkte jag ut till stallet och skulle träffa Elsa. Var ett tag sedan vi sågs :). Efter stallet var det åka hem till mormor å åt middag med mormor och morfar. Jag och mormor var ute på promenad med hunden efter maten. Var riktigt härligt å gå en promenad i det fina vädret vi haft idag.
Sen gick jag faktiskt hem efter den promenaden med mormor. När jag kom hem hoppade jag direkt in i duschen :)

Nu blir det kolla på tv och datan. Bara ta det lugnt. Mamma jobbar kväll så är ensam hemma. Helt underbart.

Är väldigt mycket ensam hemma nu på kvällarna.

Såhär stor säng har jag också som är på bilden. Det är underbart å ha en stor säng :) Kärlek till min säng.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar