torsdag 2 september 2010

Hemma från Alanya


Torsdag 2/9-2010

25/8-1/9-2010 bästa resan :)<3
Nu är jag hemma igen från Alanya. Kom hem natten till Torsdag, var hemma i mitt hem kl 04 på morgonen. Somnade kl 6 i morse. Sjukt bra resa har det varit. Har bråkat me killen min lite. Men det är löst nu. Sen fick jag veta att dom snackade massa skit om mig på Blue night typ.
Dom hade ringt till killen min å sagt jag satt där å drack mig full å höll på me andra killar. Det är fan inte sant.
Vädret har vart sjukt bra. solat badat sovit ätit. Vart ute på kvällarna på Blue night, Aspendos, Queens garden och Old istanbul steak house typ.
Jag och min kompis Karin. Vi är för snälla. Vi lovar alldeles för mycket.
Var hos Tina och fick brozing massage eller vad det hette och hot stones på tisdagen. Känner mig mycket bättre i min rygg.

Vart me killen min varje dag :) Ville verkligen inte åka där ifrån.
Men vi ses snart igen. Nu blire för mig att jobba och spara. Inför Juni nästa år.
Jag fyllde också år där nere. Hade en bra födelsedag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar