lördag 25 september 2010

Söndaag

Söndag 26/9-2010

Klockan är nu 00.16 å jag somnar snart. Borde egentligen ta en dusch. Men får kanske ta edusch imon bitti ifall jag hinner de. Jag är inte snabb alltså när det gäller att gå upp.
Känner verkligen att jag behöver få sova ut.. Har nog bara sovit ut 2 dagar sen jag kom hem från turkiet, så känner att det är daxs för mig att få sova ut igen. Har haft fullt upp hela tiden.
Men idag (Söndag) ska vi upp till trollhättan igen. Skulle gärna vilja vara hemma å sova ut istället.

Livet är FAN inte lätt. Alltså jag önskade verkligen att jag kunde få vara på andra sidan Europa nu..... ( Turkiet)
Förstår inget.. Men är väl meningen att jag inte ska förstå heller.

Hoppas alla får en bra Söndag.. Kommer nog jag få.

3 kommentarer:

  1. Sv: varför har du inte kunnat sova? har de hänt nått?

    SvaraRadera
  2. Vad har hänt mellan dig och killen?
    5 H&m? ;) Vi har mååånga fler. Glöm inte att detta är sthlm :P haha

    SvaraRadera
  3. sv: okej. hoppas det löser sig!

    SvaraRadera