måndag 26 april 2010

DelfinoBeach



ÄLSKAR DIG BILAL KOMMER BLI EN BRA SOMMAR, HANS JOBB PÅ BILDEN :)


Herregud vilken dag det har varit idag. Började praktiken kl 8 och för en gångskull så var jag i tid.
Jag fick ta hand om stallet idag, så skulle ridlärarna ta hand om de sjuka stallet. Där dom sjuka hästarna står just nu. Där min häst står också.
Men kul dag har det i alla fall varit.
Jag kollade på en termometer utanför stallet idag. På den stod det att det var 21 grader idag. Men ingen sol, det var väldigt molningt idag.
Så frågade en ridlärare mig hur många grader var det ? 21 grader. Är du dum i huvudet eller ? Så mycket kan det ju inte vara. Gå och kolla själv. Det stämde ju.

Det kändes verkligen inte som 21 grader idag.



Nu jävlar ska jag sätta fart på min mamma att hon faktiskt får boka resan snart om hon och min lilla syster ska med. Annars så bokar jag och Karin själva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar