tisdag 27 april 2010

Slapp dag




Hmmm....
Mina tankar går runt och runt i huvudet på mig. Varför ska det vara såhär. Varför blev det såhär ? Trodde inte att det skulle bli så svårt.

Kanske blir så som jag vill ha det någon gång i tiden :) <3


Imorse när jag vaknade så satt min syster vid köksbordet med två kompisar till henne.. Jag skulle gå till toan. Då hör jag en av hennes kompisar säga, hon såg ju inte så pigg ut. Jag var väldigt trött idag när jag vaknade.
Så satte jag mig sen och käkade frukost.
Så fixade jag mig ett par mackor att äta. När jag skulle ta mitt glas mjölk. Då ser jag att jag hade en smörkniv där i. Jag hade satt smörkniven i glaset istället för i smöret. Snacka om att jag var trött. Om man gör något sådant på morgonen då är man väldigt trött hahahah.

Idag har det varit en bra dag, varit en slapp dag idag :) Men väldigt härligt väder. Sol och 16 grader. Helt okeej.

Orkar inte skriva så mycket idag

2 kommentarer:

  1. Allt är toppen här borta! 23 grader i skuggan och desto varmare i solen :)Inte så illa med 16 grader hemma i Sverige heller =) Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej jaha vad roligt!
    Hade ingen aning om att det fanns en till lasare dar ute som man inte visste nat om :) Kul kul...
    Jaja vad harligt. Ska du hit ner snart igen da?
    Nar traffades ni och sa da?
    kram kram

    SvaraRadera