lördag 24 april 2010

Herregud vilken kväll 23 April

Vilken kväll det var igår. Jag satt med min lilla syster och hennes kompis Mimmi. Vi hade sjukt skoj igår kväll/natt. Vi satt och skrattade hela tiden nästan. Snackade mycket. Satt vid datorerna :)
Vi satt i köket. Så hör jag något då frågar jag min syster, vad är det som låter utanför?. Nej men det är grannen som har fest. Okeej säger jag. I det läget så kollar min syster ut genom fönstret. Då står våran mamma där ute och kollar in i köket och gjorde så hon lät som en uggla. Jävlar vad vi skrek av rädsla. Vi var ju inte beredda på att någon skulle stå där. Mamma brukar göra så ibland. När hon kommer hem från jobbet. Hon kom hem vid 02 tiden. Sen vid 03.15 så skulle jag gå och lägga mig. Då frågade dom om inte jag kunde kolla skräckfilm med dom. Så vi låg i min säng och kollade på skräckfilm. Den var sjukt bra :). När den var slut frågade dom om jag kunde gå med ut, dom var så rädda. Så jag fick la hänga med dom ut på utsidan. Då satt vi där ute i en timme och snackade. Klockan var ungefär halv 05. Så då bestämde vi oss för att inte gå lägga oss.
Men Mimmi hon somnade ungefär vid 05.15. Jag låg och kollade lite på tv. Men tillslut orkade jag inte vara uppe längre. Jag somnade kl halv 07 på morgonen. Min syrra somnade vid 8 på morgonen.
Å jag skulle upp kl 12. Det blev inte länge jag fick sova. Men var en myct rolig kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar