onsdag 28 april 2010

Slapp dag idag igen

Det känns som jag har en klump i magen :/ Tänker på för mycket tror jag. Det är inte bra.

Idag så har min praktik varit väldigt slapp idag också. Vi var så många så stallet gick väldigt fort att göra.
Vädret var ingen höjdare idag. Molnigt och regn . Vi vill ha soool och varmt. Men det kommer nog snart :)

Vill vara med dig nu <3 Den tiden vill jag ha tillbaka :) Snart har vi den tiden igen.

Jag hoppas alla har haft en bra dag.
Imorgon så händer väligt mycket. Men skriver om det i morgon.

4 kommentarer:

  1. Jaa.. precis :) Hur lange har ni vart tillsammans da?

    SvaraRadera
  2. sv: Tack :) är jättenöjd med naglarna!
    haha okej, hoppas ni får resan bokat snart iaf.

    ojdå. va är det du ska reda ut? har de hänt ngt? :/

    Tack, försöker ta de så lugnt jag bara kan, hoppas jag blir bättre snart.. aa :D blev skit glad för linnet !

    kram

    SvaraRadera
  3. Okej.. Mysigt mysigt :) Vad gör han för nagot da? Hur gammal ar han?

    SvaraRadera