måndag 5 april 2010

Jobbat

Idag har jag jobbat i ett stall. Började kl 8-16. Höll igång hela tiden. Efter jag var klar där, var det att gå vidare till andra stallet. Där min kompis har sin häst. Hjälper henne lite nu att rida sin häst. Det gick jätte bra idag när jag red hennes häst.

Är trött nu så ska gå och lägga mig nu tänkte jag.
Vill ha lite sol och typ 20 grader nu. Så man kan få gå i sommarkläder. Bli brun också såklart.

Ser verkligen fram emot resan i Augusti alltså. Träffa alla Alanyabloggtjejerna.

4 kommentarer:

  1. sv: ja de va skönt men kallt som fan! haha
    javisst, kan visa dig resturangen :)

    SvaraRadera
  2. sv: Tack så mkt! Aa skit kul är det. Ja säljer jag så kommer jag tjäna lite pengar ja ;)

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Ramlade in här av en slump och läser mig till att du också är ett fan av Alanya :) Blir det en tur dit i sommar för din del också? Ha en bra dag /Marie

    SvaraRadera