måndag 13 december 2010

Lucia idag

Idag har jag haft en riktig slapp dag i skolan.Började klockan 10. Så hade en lektion och det var No, efter det var det gå å kolla på Lucia firande klockan 11. Lucia firandet varade 20min. Sen var det en timmes lunch rast.
Pia min lärare kom efter lunch och sa att vi skulle ha pyssel med den andra klassen.
Då gick vi in där å hade pyssel å fika från halv ett till kvar i två.
Å kvart i två slutade jag :D Då tog jag mig en go promenad hem, som tog 30 min.
Det var inte sandat eller grusat på vägen hem till mig. Så det var blandning mellan snö å is på backen. Man fick ta det väldigt försiktigt.

Så nu i eftermiddag/kväll har jag snackat med en tjej som ska låna ut sin häst, På onsdag ska jag ner till Kungsbacka å provrida den :D
Har också jagat stallplats idag :D

Hoppas er måndag har varit bra:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar