tisdag 7 december 2010

Onsdag

Nu har jag kommit hem :D Har varit med Elsa idag, mycket trevligt var det. Efter jag hade lämnat henne, träffade jag även på min bästa kompis Josse. Henne har kjag inte träffat på kanske 2 månader?. Mycket skoj å umgås me henne också.
Å vi två blev stoppade av mobilförsäljare på torget. Dom drog med oss in i affären, å gick igenom lite med oss. Då frågade jag dom ifall dom hade x8 mobilen, han bara yes. Frågade hur mycket den kostade. Å jag bara okej, då sa han om du vill du kan teckna den nu direkt. Jag bara måste fråga min mamma först.
Då frågade han mig, är du inte 18? Nej det är jag inte, är 17. Aha, då förstår jag. Då måste du fråga din mor först.

Så antagligen trodde han att jag var 18 eller över.

När jag kom hem, då låg resten av korten jag har beställt på köksbordet. Blev jätte glad :) Nu ska mina väggar bli fina :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar