måndag 6 december 2010

vecka 49 redan

Måndag 6 December 2010

Vaknade idag halv nio :D Tog på mig kläderna å gick ut med Ludde en stund. När jag kom in hade mamma gjort frukost till oss :)
Sen var det bara å ta sig till skolan. Började klockan 10 idag. Hade några lektioner. Sen kom mamma för vi skulle ha utvecklingssamtal. Hon hade med sig Ludde till skolan. När mamma kom så berättade hon att Ludde nästan hade bitit sönder kopplet. Det var bara å åka till en djuraffär efter skolan och köpa nytt.

När han hade fått sig ett nytt koppel, tog jag å Ludde en promenad på 45 min till hans ägares jobb. Där min mamma hade blivit körd till, för å ta en fika med Pia.
Det var en riktig skön promenad :)

Men nu är jag äntligen hemma. Kollade i brevlådan när jag kom hem. Å det låg kort där. Så nu har en del av korten jag beställde kommit :D Weeehuuu. Mina väggar ska bli lite fina :) Ska bara ta det lugnt, kolla lite på tv å så.

Ensam hemma ikväll. Då mamma jobbar kväll idag

Hoppas er dag har varit bra .


Detta hade jag på mig idag.

Scarf med ett smycke
rosa linne
Ett vitt långt linne med spets.
Svarta tights
Gråa knästumpor


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar