onsdag 1 december 2010

Saara

Anonym sa... Till Sara

heej esther.. har några frågor till dig hoppas du kan besvara på dom:)

1. hur gammal är du?
2. vart bor du?
3. vilket land kommer du ifrån? själv är jag från Turkiet.. gillar du Turkiet har du vart där?
4. vart bor din pojkvän, hur gammal är han.. vad heter han?
5. vet din pojkvän att du har blogg och har lagt ut bilder på han?
6. har ni haft sexuellt umgänge?
7. vilken skola går du i?
8. är han din första pojkvän?

hoppas du besvarar på mina frågor:D men en sak ska du veta..... eftersom jag själv är turk så vet jag hur turkiska killar funkar.. tror du inte han driver med dig?


1. 17 år är jag
2. Sverige Göteborg
3. Min mamma är från Sverige. Min pappa är från Turkiet. Yes jag har varit i turkiet ett par gånger. 4 gånger.
4. Han bor Urfa,men jobbar i Alanya. Han är 23 å heter Bilal. Men vi är inte tillsammans längre. P.g.a lite saker som har hänt.
5.Nej han vet inte att jag har blogg.
6. Det angår inte dig.
7. Angår inte dig
8.Nej.


Så hoppas du är nöjd nu. Kan du inte skriva lite om dig själv? Har du blogg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar