onsdag 15 december 2010

Nu har halva december gått

Onsdag 15 December 2010


Just nu sitter jag i skolan.. Får skriva nu vad som händer under dagen, då jag inte hinner skriva när jag kommer hem. För ska iväg dirket.
Har en lektion kvar sen :D Det är so, hoppas att vi kan se filmen vi såg igår.
Slutar klockan 13.45 Anna min kompis hon ska gå från sin skola till mig. Så att hon är här när jag slutar. Då åker vi hem till mig. Äter något snabbt å jag byter om. Runt 14.10 kommer Linda och hämtar oss, för sen köra ner till Kungsbacka. Så det är en liten bit.
Där jag ska kolla på en häst som ev jag ska låna. Om hästen är bra å så å om ägaren tycker jag är en bra ryttare till hästen. Då tar jag å lånar den.
Sen är det efter jag har provridit åka hem till Stenungsund igen. På vägen hem får vi stanna å äta någonstanns.

Det kommer å bli en väldigt trevlig å rolig resa ner till Kungsbacka tror jag. Då jag har med mig trevligt sällskap :D
Men skriver sen mer när jag kommit hem sent ikväll. Då säger jag hur det har gått :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar